FANDOM

Auta 3 – 18. film pełnometrażowy wyprodukowany przez Studio Pixar, sequel filmu Auta i Auta 2. Premiera filmu odbyła się w 2017 roku.

FabułaEdytuj

Legenda sportu motorowego, Zygzak McQueen, zostaje zepchnięty na boczny tor przez ultraszybkie auta nowej generacji. Wrócić do gry pomoże mu młoda, pełna zapału mechaniczka, Cruz Ramirez, która obmyśla autorski plan zwycięstwa. I choć na swojej drodze Zygzak napotka kilka niespodziewanych zakrętów, udowodni, że zdobywca Złotego Tłoka nie poddaje się tak łatwo!

FabułaEdytuj

Pod koniec maja 2016 roku USA Today udostępniło pierwsze dwie grafiki produkcyjne do filmu oraz zaprezentowało zarys fabuły filmu.

W trzecim filmie Zygzak McQueen będzie przygotowywał się do wyścigu Florida 500. Jednak jego szanse w starciu z uzbrojonymi w nowoczesne technologie wydaja się małe. Po tym, jak młody kandydat na mistrza Jackson Storm pokonuje go w jednym z wyścigów, zaczynają się pojawiać sugestie, że być może Zygzak powinien przejść na sportową emeryturę. Ten jednak postanawia walczyć dalej. Pomocą służyć mu będzie młoda rajdowa maszyna z Hiszpanii Cruz Ramirez. Jej zadaniem będzie nauczyć starego wygę nowych sztuczek, dzięki którym będzie mógł raz jeszcze dać odpór nowemu pokoleniu.

Twórcy i obsadaEdytuj

Osobny artykuł: Obsada i twórcy

  • TBA

SoundtrackEdytuj

Osobny artykuł: Ścieżka dźwiękowa

TBA

CiekawostkiEdytuj

Osobny artykuł: Ciekawostki

  • TBA

NagrodyEdytuj

Osobny artykuł: Nagrody

TBA

MerchandiseEdytuj

Kategoria: Merchandise

TBA

GryEdytuj

Kategoria: Gry

TBA

MiejscaEdytuj

Kategoria: Miejsca

TBA

PostacieEdytuj

Kategoria: Postacie

TBA