FANDOM

Na koniec świata i jeszcze dalej!

—Buzz Astral

Buzz Astral (ang. Buzz Lightyear) - jeden z głównych bohaterów serii Toy Story. Zabawkowy strażnik galaktyki należący do Andy'iego, a później do Bonnie.

Toy StoryEdytuj

Buzz zostaje podarowany Andy'iemu jako prezent urodzinowy. Gdy zapoznaje się z innymi zabawkami w pokoju swojego właściciela, nie wierzy w to, że jest jedynie zwykłą zabawką - uważa się za prawdziwego strażnika galaktyki. Buzz szybko zdobywa sympatię Andy'iego odbierając tym samym tytuł ulubionej zabawki Chudemu. Zabawkowy kowboj z przypływie złości chce wypchnąć Buzza za łóżko, jednak w wyniku wypadku strażnik galaktyki wypada za okno. Razem z Chudym (wypchniętym przez inne zabawki) jedzie do Pizzy Planet, wierząc że tam znajduje się prawdziwa kosmiczna baza. Chudy chce jak najszybciej wrócić z Buzzem do domu, jednak strażnik wchodzi do rakiety - automatu z zabawkami. Stamtąd wyciąga ich Sid, sąsiad Andy'ego znany z okrutnego traktowania zabawek i zabiera ich do swojego domu. Chłopiec pastwi się nad swoimi nowymi zdobyczami, a w między czasie Buzz uświadamia sobie, że rzeczywiście jest jedynie zabawką.

Gdy Astral godzi się ze swoją rolą zabawki, wspólnie z Chudym i resztą zabawek straszą Sida i doganiają wóz przeprowadzkowy swojego właściciela. Goni ich jednak pies Scud. Po wielu komplikacjach, przy pomocy rakiety, którą chłopiec przymocował do Astrala obaj bohaterowie ostatecznie dostają się do jadącego do nowego domu samochodu Andy'iego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki