FANDOM

Plik:"The Blue Umbrella" Clip

Niebieski parasol - krótkometrażówka Pixara, wyświetlana przed filmem "Uniwersytet potworny". Za jej reżyserię odpowiada Saschka Unseld, za produkcję - Marc Greenberg. Muzyka została napisana przez Jon Brion i zawiera wokal Sarah Jaffe.

OpisEdytuj

Historia niebieskiej parasolki, która pośród deszczowego dnia w wielkim mieście zakochała się w czerwonej parasolce. Jednak mimo uczucia, które połączyło ich dwoje, właściciele parasolek idą w zupełnie różne strony. Niebieska parasolka z pomocą przyjaciół (takich jak światła dla pieszych, czy rynna), próbuje ponownie zobaczyć czerwoną nieznajomą.

CiekawostkiEdytuj

  • Ekipa filmowa obdarzyła każdego z bohaterów unikatowym imieniem - aby uniknąć nieporozumień z nowo zatrudnionymi animatorami, Saschka Unseld stworzyła plakat z listą wszystkich postaci. Na przykład pierwsza postać w krótkometrażówce nazywa się Lisa, a światła dla pieszych Flip i Flap.
  • Żółty, sześciokołowy sportowy samochód widniejący na jednym z bilbordów pochodzi z filmu Uniwersytet potworny.
  • Skrzyżowanie ulic na których toczy się akacja filmu to Park Ave i Hollis - te same ulice na skrzyżowaniu których znajduje się siedziba Pixar Animation Studios.
  • Na automacie z gazetami można znaleźć sfatygowaną reklamą sklepu z oponami Luigi'ego (Luigi's Casa Della Tires) z filmu "Auta".
  • W oknie przystanku autobusowego znajduje się plakat Johna Cartera.
  • Przystanek końcowy autobusu - "Hemberger Hill", jest aluzją do Allen Hemberger, odpowiadającej za efekty oraz do pełnometrażowego filmu "Hamburger Hill".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki