FANDOM

W głowie się nie mieści - piętnasty pełnometrażowy film Pixara, w reżyserii Pete Doctera. Jego premiera miała miejsce w 2015 roku. Film został nagrodzony statuetką Oskara na najlepszy film animowany.

OpisEdytuj

(oryginalny tekst pochodzi ze strony Pixar.com)

Od tepui w Ameryce Południowej do potwornych metropolii, zdobywca Nagrody Akademii Filmowej® reżyser Pete Docter tym razem zabierze widzów w unikatowe i fantazyjne miejsce. W 2015 zabierze nas do najbardziej nadzwyczajnej lokalizacji - do umysłu 11-letniej Riley.

Plik:W głowie się nie mieści - polski zwiastun

Dorastanie nieraz przypomina wyboistą drogę i Riley nie jest w tym wypadku wyjątkiem. Opuszcza rodzinne środkowo-zachodnie Stany, kiedy jej ojciec zaczyna nową pracę w San Francisco. Jak każdy z nas, Raily kieruje się emocjami - Radością (Amy Poehler), Strachem (Bill Hader), Gniewem (Lewis Black), Odrazą (Mindy Kaling) i Smutkiem (Phyllis Smith). Emocje, żyjące w Kwaterze Głównej, centrum kontroli wewnątrz umysłu Riley, pomagają jej zmierzyć się z trudami codziennego życia. Kiedy Riley i jej emocje walczą, aby dostosować się do nowego życia w San Francisco, w Kwaterze Głównej wybucha zamieszanie. Chociaż Radość, główna i najważniejsza emocja Riley, stara się podchodzić do wszystkiego pozytywnie, między emocjami pojawia się konflikt, jak najlepiej poradzić sobie z nowym miastem, domem i szkołą.

GaleriaEdytuj

  • Plakat
  • Emocje
  • Radość oglądająca świat zewnętrzny, przy panelu kontrolnym
  • Oryginalny koncept
  • Radość i smutek - rysunek Pete Doctera

FilmyEdytuj

The Sound of Inside Out

The Sound of Inside Out

Pixar's 'Inside Out' Are We Controlled by Our Emotions?

Pete Docter, Director of Pixar's 'Inside Out'