FANDOM

(Oryginalny, anglozjęzyczny artykuł można przeczytać na www.slashfilm.com)

Departament fabułyEdytuj

(rozmowa z Ronnie del Carmenem, współreżyserem)

1. Na pierwszych rysunkach Radość miała włosy ułożone w ogromne kucyki, w prawie tak przesadnej wersji jak Dee Dee z Laboratorium Dextera. Smutek, z drugiej strony, była po prostu ogromną grudką.

2. Scena obiadu, którą można również zobaczyć w zwiastunie, była wczesnym ujęciem, które pomogło zdefiniować czym są emocje i jak funkcjonują w filmie.

3. 'Pokój Fabuły' jest udekorowany portretami pracowników Pixara, którzy rysowali siebie nawzajem, kiedy byli zamknięci tutaj próbowali przebrnąć przez historię.

4. Artyści zajmujący się fabułą rysują postacie z filmu tysiące razy w ciągu produkcji, a czasami setki razy w ciągu jednego dnia.

5. Emocje zostały ostatecznie zarysowane jako strażnicy i doradcy, którzy pomagają funkcjonować "prawdziwym" postaciom. Ten opis wyłonił się po wielu dyskusjach czy są dla nas emocje oraz rozmowach z psychologami, którzy pomogli w zdefiniowaniu pięciu, dominujących emocji.

6. Na samym początku, jednym z pytań było "czy Riley nie jest swoimi emocjami?". Ale trzymając się konceptu emocji jako siła kierująca nas, jednak nie jesteśmy naszymi emocjami - możemy sami wybrać jak się zachowamy, choć u różnych ludzi stopień kierowania się emocjami może być odmienny.

7. Naturanie, obserwacje wszystkich rodzin w Pixarze, zwłaszcza tych z rodzicami i dziećmi, miały swój udział w filmie.

8. Oprócz emocji, charakter Riley jest także definiowany przez "wyspy osobowości", bazujące na specyficznych doświadczeniach, które stają się fundamentalnymi wspomnieniami. Chit-chat był jedną ze wcześniejszych wysp osobowości, jednak ostatecznie została wyrzucona przez swoje podobieństwo do dwóch innych wysp - Przyjaźni i Wygłupów.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki