FANDOM

Wakacje na Hawajach (pełna krótkometrażówka)05:37

Wakacje na Hawajach (pełna krótkometrażówka)

Wakacje na Hawajach - pierwszy odcinek z serii Toy Story Toons, w którym zabawki urządzają Kenowi i Barbie hawajskie wakacje w pokoju Bonnie.

OpisEdytuj

Podczas przerwy zimowej Bonnie wyjeżdża na hawajskie wakacje. Zabawki przygotowują się do tygodnia relaksu, jednak Ken i Barbie, wychodząc z plecaka, są zawiedzeni, że Bonnie nie wzięła go ze sobą. Reszta zabawek postanawia urządzić im wakacje w pokoju dziewczynki, realizując kolejne punkty z ulotki Kena. Tak więc Barbie i Ken zostają powitani w kurorcie, nurkują w morskich głębinach, jeżdżą konno, łowią ryby, podziwiają hawajską faunę, jedzą razem romantyczną kolację z występem Buzza i, ostatecznie, wychodzą na dwór, kończąc dzień swoim pierwszym pocałunkiem. Niestety wkrótce wpadają w śnieżna zaspę i odcinek kończy się na tym, że reszta zabawek rozmraża suszarką uwięzionych w lodzie Kena i Barbie.

CiekawostkiEdytuj

  • Tak sam strój jaki nosi Barbie przy surfowaniu miała pierwsza lalka Barbie.
  • Jest to drugi film Pixara w którym użyto elementów filmu live-action (rybki i szczęka rekina). Pierwszym był WALL·E.
  • Jak niektóre kobiety na Hawajach, Jessie nosi kwiat na swojej głowie - noszony z prawej strony oznacza, że osoba jest wolna, a z lewej, że jest w związku. Jessie nosi go z lewej strony, co potwierdza jej relacje z Buzzem.
  • Kukui lei noszone przez Buzza jest symbolem przyjaźni, szacunku itp.
  • Bonnie być może ma kota - zabawki wysypują żwirek z kuwety, a Buzz komentuje, że usunęli z niej odchody tego zwierzątka.
  • W oryginalnej wersji językowej Hamm komentuje, że miał wujka, który był pilotem, co może być nawiązaniem do filmu studia Ghibli, Porco Rosso. W polskiej wersji językowej, mówi, że jego wujek miał kaktusa w ogródku.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki